Tuesday, September 4, 2007

Ylicool


Nonii nahhui..
Hakkas jälle pihta..
Ma pikalt mõtlesin,et miks ma seda endale teen.. Vastus lihtne - RAHA!!!!!! Ma ei kavatse enda imelist pensionit niisama riigile anda, pealegi ma tahan õppelaenu saada ja äkki mulle isegi hakkab see nänn meeldima(nänn on siis kreeka ja ladina keel)
Esmaspäeva hommik algas nagu ikka koolipäev. Kella 9st lendasime Lontsiku juurde ja hakkasime shampat kaanima(et ikka julgem oleks). Kuigi mõte võib hea tunduda, see ei olnud seda, sest ilge kusehäda tuli ja siis istu ja kuula, kuidas dekaan mainib sõna akadeemiline 27 korda:) JÄRJEST:):)
Akadeemilisusest sai kopp esimesel hetkel, kui enda uut kursust nägin.. Võta 1 ja viska teist, ning kuna neid on palju(peale minu veel 50) siis ma jäängi neid pilduma ..
Peaks võluriks hakkama ja kõik irriteerivad inimesed lendama õpetama..siis nad paneks talveks kuhugi kaugele soojale maale ja ma saaks rahus siin töllerdada teiste toredate inimestega.
Järgnevalt tegin arvutusi, kust sain teada,et viibiksin sel puhul eestis üksi:)

Täna oli juba natuke asjalikum päev.. Nimelt viibisin ma enda esimeses ja siiani viimases loengus kuskil 7 minutit ja siis me(Henriku ja Hansuga) otsustasime Põustmännis persetada - tundus igati loogiline..
Siis me ootasime järgmist loengut 2 tundi, kuni ma avastasin,et ega mul polegi loengut ja ma olen tühja passind seal:D
1 mees teadis siiski rääkida,et tarkus on tarviline vara ja siis lähtuvalt sellest tuleb homme ilmselt siiski korralikult kooli minna ja (tudengi)pinki nühkama hakata..

PPP ehk Päeva Põhiline Probleem - "Need kuradi väiksed lauad ei mahuta isegi läpakat ära, kus ma nüüd pokkerit mängin"(quote by bullu)

No comments: