Tuesday, October 9, 2007

Seks ja linn..


Ma istun Tallinnas aknalaual ja mõtlen.
Blogin..
Täpselt selline tunne tuleb peale nagu seriaalis "Seks ja linn". Ainsad, mis puuduvad on 3 lahutamatut sõpra(nende eest istub mul köögis 1 ilus italiaaaano) ja anne kirjutada.
Isegi isiklik Mr.Big on mul Tartus olemas, kes tuleb ja läheb, nagu Jumal juhatab.
Jah..Tallinn on mõnus..
Mis siin pattu salata.. Ma jumaldan Tallinnat.
Kõigil on kiire, kõik sagivad ringi ja on õnnetud.. Kus mujal saaks veel paremini tiste õnnetusest kasu lõigata.

Ma vihkan vaikust. See tüütab.
Mitte alati.. Aga linnas siiski..

Kui ma oleksin praegu kuskil maal mätta otsast, siis ma tahaks muidugi vaikust ja linnulaulu, aga ma ei ole, seega las autod kimavad ja linnud vaikivad.

Kahjuks pean ma täna juba naasema Tartusse, mis on complete and utter bullshit, sest mulle siiralt meeldib Tallinnas olla.
Ma ei saanud arugi, kuidas ma seda linna igatsen, kuna polnud siin kaua käinud.
Nii,et kulla õppejõud..Otsige muukrauad välja, sest muul moel mind siit lahti ei kanguta.

Miks peakski saama kangutada?!
Siit Seksi ja Linna keskelt minna Kepi ja Küla seepi..



No ei..

Siin möönaksin veel tõika,et Tallinna reis tasus ka materiaalselt ära, kuna ma sain endale fakin kõige lusama ja lahedama pesu maailmas.
Respect La Senza..!!!!!!!!!!!!!

No comments: